Vyhľadávanie

Kontakt


049 35 OCHTINÁ 110

skype:aragonit110

aragonit63@gmail.com

Telefonická podpora

29.08.2014 09:03

Vážený/á !

Nesmierne nás potešilo, že počet ľudí cestujúcich so Swiss Halley sa počas niekoľkých predchádzajúcich mesiacov znásobil. Kvôli rýchlejšiemu a efektívnejšiemu vybavovaniu hovorov našich starých a nových členov, naši spolupracovníci na linke zákazníckej podpory odteraz pracujú na dvoch linkách.

Bežné záležitosti týkajúce sa služieb poskytovaných našim zákazníkom patria pod linku podpory. Problémy, ktoré vzniknú počas cesty a potrebujú okamžitú pomoc, patria pod horúcu linku. Kontakty na horúcu linku nájdete len na svojom poukaze!

Na zabránenie chaosu sme presne určili, s akým typom otázok sa máte obrátiť na linku podpory a s akým typom problémov na horúcu linku.

Linka podpory

Od pondelka do piatka, od 09:00 - 17:30 stredoeurópskeho času (CET alebo CEST), prijíma hovory týkajúce sa týchto záležitostí:

Otázky o používaní webovej kancelárie, napríklad

  • problémy, ktoré vznikli pri registrácii alebo pri zmene údajov
  • otázky o štruktúre alebo používaní našej webovej stránky, o dokumentoch na prevzatie a chybách, ktoré ste zistili
  • spravovanie finančných záležitostí a platieb. S dôverou nám zavolajte, ak potrebujete pomôcť s vašim cestovným zostatkom, prevodmi medzi bankou a kartou, s používaním poukazu, alebo s platbou vopred.

Môžete požiadať o pomoc pri záležitostiach týkajúcich sa cestovania

  • pomôžeme vám s používaním vyhľadávača, ukážeme vám, ako môžete jednoducho vyhľadávať v našich lyžiarskych zájazdoch a výletných plavbách, i v transferoch
  • s dôverou sa na nás obráťte, ak chcete vedie viac o možnosti skupinových rezervácií, o službách zahrnutých v cene izby, o metódach platieb, o fakturačnom systéme, alebo o potvrdeniach odoslaných spoločnosťou Swiss Halley, alebo jej strategickými partnermi
  • poskytneme vám informácie o možnostiach zmien alebo zrušenia vašich rezervácií

Zavolajte nám v súvislosti s distribútorskými problémami, ak

  • máte otázky týkajúce sa interpretácie kompenzačného plánu, alebo zmluvných podmienok
  • ak máte otázky týkajúce sa interpretácie systému provízií, alebo platobných pravidiel, i karantény, alebo
  • týkajúce sa problematiky zmeny sponzora, pripojenia obchodného partnera, alebo podmienok pre zmenu pozície do 24 hodín!

Linku podpory môžete kontaktovať na týchto číslach:

  • Veľká Británia: +41 445083051
  • Rusko: +7 4986195692
  • Ukrajina: +380 443920575
  • Maďarsko: +36 1 5100655
  • Česká republika: +420 255709434
  • Slovensko: +421 233325517

Každý deň v týždni, 24 hodín denne nás môžete kontaktovať aj e-mailom na adrese info@swisshalley.com a my vám krátkom čase odpovieme na vaše otázky. Spôsob komunikácie s nami nájdete na webovej stránke, pod záložkou Contact.

Horúca linka

V urgentných prípadoch, ktoré si vyžadujú okamžitú pomoc, od začiatku až do skončenia vašej cesty, na ňu môžete volať každý deň v týždni, 24 hodín denne.

Našu horúcu linku volajte, ak sa počas vašej cesty stretnete s problémami, podobnými týmto:

  • v hoteli nemôžu nájsť, alebo nechcú uznať vašu rezerváciu.
  • ponúkaná služba alebo izba nezodpovedá vašej rezervácii.
  • prostredníctvom horúcej linky vám môžeme pomôcť aj pri problémoch súvisiacich s transferom.
  • horúcu linku môžete volať aj v súvislosti s otázkami a problémami týkajúcimi sa platieb na mieste.

číslo nájdete len na svojom poukaze! Ak budete horúcu linku vola z miestneho čísla, hovor vám bude účtovaný podľa miestnej tarify, ak ju budete volať z mobilného telefónu, bude vám účtovaná cena podľa miestnej tarify + cena za roamingové služby (táto sa môže meniť v závislosti na poskytovateľovi služieb a na krajine). Naši kolegovia sú schopní prijímať hovory v angličtine, ruštine, ukrajinčine, maďarčine, ale aj v češtine a v slovenčine.

Predtým, než s akoukoľvek otázkou budete kontaktovať našich kolegov zo zákazníckej podpory, si prosím na našej webovej stránke dôkladne prečítajte príslušné časti podmienok. Dokumenty sú na našej webovej stránke k dispozícii aj na prevzatie, všetky potrebné informácie sú teda vo vašich rukách. Vo väčšine prípadov tu nájdete odpoveď na svoju otázku rýchlejšie.

Žiadame vás, aby ste vyššie uvedenému venovali pozornosť, čím prispejete k bezproblémovej činnosti zákazníckej podpory a k rýchlejšiemu a efektívnejšiemu poskytovaniu pomoci.

 

S pozdravom, Fireflies tím